Sayfalar

27 Aralık 2011

BEREKET BİBERLERİ

 Yazın saksılarda yetiştirdiğim acı biberler artık havaların iyice soğumasıyla birlikte yaprakları dökülüp dalları sarardı...Sararan dalların üzerlerinde acı biberler iyice kızardı....
Geçen hafta hepsini topladım bir sonraki sezon için tohumluk olarak her yıl olduğu gibi sakladım fakat bu yıl biraz farklı şekilde...

 Düğme kutusunuda biraz karıştırarak, biberlerin aralarına boncuk,düğme,nazarlık,kopmuş bilekliğin parçalarınıda ekliyerek mutfağıma bereket biberleri yaptım....

 

 Mutfağınız bereketli, hayatınız tatlı olsun.....

19 yorum:

Elifin Terazisi dedi ki...

Aklına sağlık, ne hoş olmuşlar. Geçenlerde bir blogda okumuştum, hangi ülke hatırlamaıyorum ama böyle acı biberli objeleri mutlaka bulundururlarmış, bizim acımız var , başka acıların gelmesine gerek yok anlamı taşıyormuş.

*kelebekana*-* dedi ki...

çok güzel olmuş ..çinliler bu biberleri evlerinin girişine asarlarmış eve başka acı girmesin diye ..

Nil dedi ki...

biberler o kadar parlak ki, canlı olduğuna inanası gelmiyor insanın. çok güzel olmuş. evinizin bereketi daim olsun inşallah

gelibolu17 dedi ki...

seni süslü seniii :) çok yaşa sen emi,harika olmuşlar emeklerine sağlık :) selamlar

sevil şahin dedi ki...

Daima mutfağın bereketli olsun arkadaşım
Sevgiler

bırtutamkekik dedi ki...

çokkk cicilerr..
:))
fikrine sağlık canımm..
çok hoş bir dekor olmuştur mutfağına eminim...
:)
sevgiler...

asortik dedi ki...

çok ilginç ve çok şık olmuş:))
eline sağlık

zeze dedi ki...

çok cici, ellerinize sağlık...

ÖRGÜÇANTAM-Hatice yazıcı dedi ki...

ellerine sağlık şahane görünüyor. Seninde çok tatlı bir yaşamın olsun canım benim

Belgin Pancar AKÇAY dedi ki...

çok şık elinize sağlık .

Ecehan dedi ki...

süper bir fikir, tam Bodrumluca ;-))

NİRVANA dedi ki...

cok cici olmus mutfagın evin her daim bereketli olsun...

Banu dedi ki...

Yıldızcım seninde mutfağın bereketli hayatın tatlı olsun. Çok sevdim ben biberleri...
Tatlım mutlu sağlıklı güzel bir yıl dilerim sevgilerimle kocaman öptümmm:)

Polyanna dedi ki...

Sayfan gercekten cok güzel begendim ve takibe aldim :)

Ugramak istersen:
buyumeyencocukk.blogspot.com

Sevgiler Polyanna :)

sare dedi ki...

Bayıldım, çok şık olmuşlar.
Bolluk, bereket getirir, inşallah.
Yeni yılınızı kutlar, mutluluk, sağlık ve huzur getirmesini dilerim size ve sevdiklerinize...
Sevgiler.

yeşim dedi ki...

hayırlı-huzurlu-sağlıklı güzel bir yıl diliyorum.şansın bol olsun arkadaşım.sevgilerimle.

Oglak Kizlari dedi ki...

Muhteşem olmuş. Tam hediyelik.
Mesela bana ehi.. ahı..
Yüzsüz anne Çiğdem
Iyi yıllaar.

şekerinmutfağı dedi ki...

CANIM BENİM BENDE SANA BEREKETLİ BİR YIL GEÇİRMENİ DİLİYORUM İYİ SENELER :)

bilge dedi ki...

ne güzel görünüyorlar tohumundan bana da verirsin değilmi yıldızcığım..yeni yılını en iyi dileklerimle kutluyorum sevgiler...

Bookmark and Share
Related Posts with Thumbnails
Related Posts with Thumbnails