Sayfalar

21 Temmuz 2011

BANU'DAN HEDİYELER ve PARÇA ÇİKOLATALI KEK






Sevgili arkadaşım Banu tatil öncesi bana " ÇIRPINIŞ " adlı şiir kitabını, her zaman kullanabileceğim bir tava ve çikolata göndermiş ....Göndermiş olduğu tavayı hemen hemen her gün kullanıyor her elime alışımda anıyorum...
Şiir kitabını ise bir çırpıda okudum .... Çok yalın ve tüm içten duygularla yazılmış olduğunu söylemeliyim....Ellerine yüreğine sağlık...Başarılarının devamını dilerim....
Gönderdiği çikolataya gelince; kısa bir süre önce rahatsızlanıp hastanede yatan babamı ziyarete giderken kek yapıp çikolatayıda parçalıyarak içine koydum ....
Kendisine çok teşekkür eder güzellikler ve mutluluklar dilerim....

4 yorum:

mine dedi ki...

canım acil şifalar diliyorum baban için hediyeler çok şeker...

ÖRGÜÇANTAM-Hatice yazıcı dedi ki...

ellerine sağlık canım ,babaya acil şifalar.

Banu dedi ki...

Ayy ayy canım Yıldızım sözlerin beni şımarttı:) Güzel sözlerin için ben teşekkür ederim.
Baban için geçmiş olsun canım umarım iyicedir.
Hasretle kucaklar öperim...

buzlubadem dedi ki...

Allah acil şifalar versin, babanıza ve bütün hastalara.

Bookmark and Share
Related Posts with Thumbnails
Related Posts with Thumbnails