Sayfalar

28 Aralık 2009

TEPSİ ÖRTÜSÜ

Hafta sonu ben de bir hamaratlık sormayın :))


Sabah 6.30 da gözler faltaşı gibi açıldı saat 14.00 de tüm işlerimi alışverişimi yemek ve kek yapıp misafirlerimi ağırlamaya başladım ..Bu arada uzun zamandan beri yarım olan tepsi örtümü bitirdim ve 2 yıldır o örnek mi olsun ? bu örnek mi olsun ? diye bir türlü karar verip yapamadığım şalımı başladım ..




Akşam üzeri misafirlerim gidince mutfağı toparlayıp tekrar şalımı örmeye devam ettim akşamda yemeğe gittik yemekten gelince ütü yaptım artık saat gece yarısı olmuştu ve kısa kış gününü uzun bir gün olarak noktaladım...


Bu arada şalım biter bitmez sizlerle paylaşacağımdan emin olabilirsiniz..


Herkese iyi haftalar dilerim..........

2 yorum:

GÜLSÜM dedi ki...

seni mimledim 2010 yılı beklentilerin neler?? diğer muhasebeci arkadaşım ne bekliyor 2010 dan merak ettim....

SeViL ( sevdalitatlar ) dedi ki...

Dantellere karşı aşırı zaafım vardı kızım olmadan önce şimdi ise bitirmeyi bekleyen bir sürü iş var lakın sadece bakışıyoruz onlarla..
Ellerını dert görmesın örneğiniz çok hoş.

Bookmark and Share
Related Posts with Thumbnails
Related Posts with Thumbnails